Connection Issues

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #587305
    Anonymous
    Inactive

    Is the casino having some sort of connection problems a few players have sent me private messages so I tried to deposit and it just sat there and never connected to the ewallet.

    Thanks in advance :)

    #759870
    Anonymous
    Inactive

    the casino is still having ot of bugs
    players are complaining and i am absolut furious
    we have sent some good players, and the deposit in the last 14 days are a joke.

    http://www.casinoaffiliateprograms.com/bb/new-casino-cashier-and-lobby-has-bugs.24807.html?

    @cwc-nicole 151702 wrote:

    Hi,

    Yes, the promotions and retention teams will be notifying the players when things are all resolved. A plan of action is definitely in the works. I don’t know the exact details, but I know it will be done well.

    Thank you,

    I show you what e-mail I recieved as player after complaining bout the deposit issue already a few times.

    Hi Marina,

    I hope you are well.

    Please accept my apologies for your recent deposit declines from money bookers

    I have noted from your account that you have now been able to make a deposit on the 21st January.

    Please do not hesitate to contact me personally if you have any further issues and I will follow these up for you.

    Kind Regards

    Charlie

    Customer Support Manager

    ClubUSAcasino

    And now read what I replied to that

    the deposit what i have been able to make on Jan 21 st
    was when you had again the old cashier back up
    then on tuesday the 22nd i wanted to dep again
    and it was again not possible through the new cashier
    Just let me know when this issue is 100% resolved
    understand that i am a bit tired of trying out there.

    Regards

    Marina

    grrrrrrrrrrrr

    #759945
    Anonymous
    Inactive

    As you can see the connection problem is not fixed…
    xxxxxhttp://www.casinomeister.com/forums/online-casinos/22609-club-world-connection-problem.html

    This really sux since your one of the few good casinos around that still do the neg carry over IF my players would have been able to deposit the entire time the connection issue was going on I may have been able to drag my buns out of the neg and earn enough for a few pizza’s …lol

    Seriously I need an answer I am being hounded daily by members wanting to know what is going on. :Cry:

    #759949
    Anonymous
    Inactive

    Grrr
    now i just found out the german link i had set on my german site is dead
    http://www.clubworldcasino.com/german/aiddownloadcasino.asp?casinoID=181&gAID=8020&subGid=0&bannerID=4105
    Now I wonder since when this is already so,
    Due I did not check this for some time

    I am so tired of Club World
    noone listens and finally sees
    this Casino is absolutely not so good anymore as it has been.

    1. Club World at the begin paid winnings within some hours
    also on the weekends.
    Now they dont pay anymore on weekends and state
    winnings will be paid wihin 4 business days.

    2. Again i say, I am not happy with the Affiliate support anymore.

    3. Affiliate earnings – we cannot count anymore that we get paid on the 1st.

    … and that i found out that this link on my site is dead
    this made the pot full now.

    I am busy today to replace CW at the top positons on our sities
    with some other good Casinos.

    #759962
    Anonymous
    Inactive

    Naa they are still a top notch program with a top notch staff, they just need to get some kinks fixed and all will be well again. This is one of the few RTG casinos left on the net that I can fully 100% trust to send my players to.

    #759963
    Sharkblogs
    Member

    Hi there,

    I’ve spoken with our IT department regarding your German link. It should be fixed shortly.

    Thank you,

    Bonus Paradise;152418 wrote:
    Grrr
    now i just found out the german link i had set on my german site is dead
    http://www.clubworldcasino.com/german/aiddownloadcasino.asp?casinoID=181&gAID=8020&subGid=0&bannerID=4105
    Now I wonder since when this is already so,
    Due I did not check this for some time

    I am so tired of Club World
    noone listens and finally sees
    this Casino is absolutely not so good anymore as it has been.

    1. Club World at the begin paid winnings within some hours
    also on the weekends.
    Now they dont pay anymore on weekends and state
    winnings will be paid wihin 4 business days.

    2. Again i say, I am not happy with the Affiliate support anymore.

    3. Affiliate earnings – we cannot count anymore that we get paid on the 1st.

    … and that i found out that this link on my site is dead
    this made the pot full now.

    I am busy today to replace CW at the top positons on our sities
    with some other good Casinos.

    #759964
    Anonymous
    Inactive

    Thanks Nicole
    but i have put this link down from my site already
    As soon you got all your issues fixed there I am more than willing to give you again a top place on my site.
    Just not now,there are to many bugs right now

    Yeah Bonustreak
    you are right, its a good RTG Casino ( and there are not so many good RTGs out there)
    I am not putting them off from my sites
    but they had Top positions, which i better give for now to other Casinos which run perfectly,
    More than willing to give CWC again more Exposure as soon all is fixed there.
    But right now I feel I am sending players to nowhere, to many having problems to deposit or even download the casino.

    #759965
    Anonymous
    Inactive

    And the problem with players using QT as a deposit method Nicole is that fixed as well?

    #759968
    Sharkblogs
    Member

    Hello everyone,

    QuickTender is working for the majority of people. We have found that since we upgraded to our new central processor, that a minority of depositors may experience problems. To alleviate this problem we will be doing an upgrade to our central processor on Tuesday afternoon which should resolve all depositing problems.

    Sincerely,

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)