Get exclusive CAP network offers from top brands

View CAP Offers

CAC Amsterdam 2008

[bsa_pro_ad_space id=2]
  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #607235
    Anonymous
    Inactive

    Hallo,

    Zijn er nog meer Nederlandse website owners van plan om richting amsterdam te komen begin april?

    Misschien leuk om wat af te spreken en een biertje ofzo te pakken?

    #761102
    Anonymous
    Inactive

    hoe vreemd het ook klinkt…..
    Ik denk erover om deze keer maar’s niet te gaan……
    heb nog niks geregistreerd/geboekt in elk geval…

    #761129
    Anonymous
    Inactive

    Ik ben van plan van eindelijk eens naar zo’n conventie te gaan. M’n hotel is al geboekt.
    Ik weet echt niet wat ervan te verwachten, maar hoor toch leuke verhalen over dat hier leuke vriendschappen uit ontstaan. Hopelijk kan ik dan ook eens andere Nederlandse affiliates ontmoeten.

    Dus, C ya there!

    Jonitas

    #761143

    ik denk er over na

    zal ook me eerste keer worden

    maar ik moet tijd vrijmaken

    dus je hoort van me:)

    #761324
    DovD
    Member

    Ik ben er zeker bij en heb geboekt in het Krasnapolski. Wel een beetje duur, maar na vorig jaar in Hotel Ben (incl. dronken Engelse wallen-gangers) te hebben gezeten was dit me wel waard.

    Giorgio

    #761476
    Anonymous
    Inactive

    Ja, wilde eigenlijk ook wel naar Krasnapolski, maar bijna 700e voor drie nachten is niet misselijk.. Waarschijnlijk wordt dat hem wel, want er volgnede maand staat mijn hoogste commissie sinds mijn begin klaar om betaald te worden..

    tenzij iedereen nu spontaan gaat winnen natuurlijk.. lol

    Andere al ideeen over welk hotel ze gaan zitten?

    #763590
    dickyrock
    Member

    ik heb inmiddels een programma bereid gevonden me te sponsoren (anders had ik zelf geregistreerd maar zo is beter natuurlijk haha) dus ik ben er zeker bij!

    #763660
    PokerXanadu
    Member

    Hey Guys,

    i hope everyone is well!

    I will be attending CAC in Amsterdam and i would like to set up meetings and maybe have couple of drinks and discuss some business opportunity.

    Msg me back

    Thanks,
    OscarMac

    #764203
    Anonymous
    Inactive

    Ja het lijkt erop dat er voor vrijdag geen sponsor is gevonden, maar ik weet zeker dat er allerlei dingen spontaan gaan plaatsvinden.
    Dit is de derde keer op rij dat ik naar CAC in Amsterdam kom en zo gaat het meestal.

    Ik ben trouwens Jasper, de affiliate manager van Jackpotjoy, standplaats Londen. Wij zijn een voornamelijk op de UK gerichte bingo en slots operator.

    En ik ben ook Nederlander!

    Cheers

    #764211
    Anonymous
    Inactive
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)