Get exclusive CAP network offers from top brands

View CAP Offers

Belastingen

[bsa_pro_ad_space id=2]
  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #613452
    Winco
    Member

    Onwetend als dat ik ben vraag ik mij af hoe dit allemaal belastingtechnisch gaat.
    Ik ben student en kan mij niet een te groot inkomen veroorloven, want dan word ik gekort op mijn studiefinanciering. Nu verdien ik al met andere werkzaamheden en mag ik nog maar 2000 extra per jaar verdienen.
    Weten jullie toevallig of betaling uitgesteld kan worden? Of dat er andere beproefde methodes zijn om het niet als inkomen op te hoeven geven bij de fiscus?

    Alvast heel erg bedankt voor jullie feedback,

    Pieter

    #788227
    Anonymous
    Inactive

    Je zult in de toekomst vaker tegenkomen dat je tegen zo’n grens aanloopt….
    Gewoon nemen die horde zou ik zeggen en meer gaan verdienen dan je studiefinanciering zou zijn geweest?

    Uitstellen zou ik niet doen,
    zwart ontvangen zou een oplossing zijn, maar die adviseer ik net.

    Welkom hier trouwens :P

    #788236
    Winco
    Member

    Met een cheque uit laten betalen is wel erg aanlokkelijk.

    #788242
    Anonymous
    Inactive

    niet dat ik iets aanraad hoor… maar als je eenmalig iets verdient en dat laat uitbetalen via een cheque of bijv. via neteller naar je bank, kom je daar waarschijnlijk wel mee weg..

    Totdat je op een moment zoveel cheques gaat cashen dat ze toch vinden dat je wel veel geld binnenkrijgt. Als je dat dan nooit hebt aangegeven ben je veel zwaarder de pineut, krijg je een boete van (uit mijn hoofd) 100% extra ivm belasting ontduiking. Plus je moet dan alsnog je stufie terugbetalen..