- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
September 11, 2008 at 1:18 pm #778429
JanneMemberHelaas niet geheel onverwacht, het zat er al lange tijd aan te komen en veel mensen die ik spreek waren hier al op voorbereid (zover als dat mogelijk is). De pakkans zal zeker de eerste maanden, zo niet jaren, praktisch nihil zijn dus de gemiddelde speler zal hier weinig van merken of deze moet op eigen initiatief belasting afdragen.
September 11, 2008 at 3:27 pm #778444Anonymous
InactiveIk denk idd ook dat de pakkans niet echt groot is, als je bij kleine bedragen blijft.. Maar als voor wat meer speelt en bijv. 20k moet verantwoorden wordt het anders denk ik.. Dan kan je misschien maar beter voor bijna 41% kiezen, hoewel dat wel een berg belasting is.. Misschien toch maar verhuizen..

Edit:
ik moet nog eens goed naar de wet kijken, maar volgnes mij is het ook zo dat je belasting betaald over de winst. Dus mag je je inzet eraf halen, ik weet alleen niet tot hoe lang terug. Sinds de gemiddelde gokker toch meer verliest dan wint, zou je niets hoeven te betalen… maar dit weet ik dus niet helemaal meer zeker..September 15, 2008 at 10:57 am #778750Anonymous
InactiveAch ja… lekker hypocriet. “Het mag niet, maar als je het toch doet en wint, willen wij 40%”
Ik ben inmiddels vertrokken uit NL en als ik dit soort dingen lees was dat een verstandige beslissing. :tongue:
September 24, 2008 at 7:59 am #779705
MissMMemberHoe willen ze dit in godsnaam controleren??
Gaan ze alle bankrekeningen van alle nederlanders checken op wat er binnenkomt via bijvoorbeeld neteller of moneybookers? En dan nog wie zegt dat dat winst is uit kansspelen? Misschien heb ik wel wat verkocht via internet en laten betalen op moneybookers?
En als ze er inderdaad toch achter zouden kunnen komen, open een rekening in het buitenland en laat daar je geld op binnenkomen hahaha, kan dat eigenlijk zomaar ergens een rekening openen
September 24, 2008 at 8:05 am #779707
JanneMember‘zomaar’ ergens anders een bankrekening openen gaat lastig worden, maar het is inderdaad mogelijk ja….kom je wel gelijk in een ander circuit terecht
September 24, 2008 at 10:19 am #779728
MissMMemberHet Zwitserse bankrekeningen circuit

Tjah ik roep ook maar wat, vind het gewoon een belachelijk iets, zijn opbrengsten vanuit het buitenland toch? Als je een jackpot wint in Vegas hoef je daar toch ook geen belasting over te betalen? Of wel?
October 15, 2010 at 6:24 am #812804
jenna246MemberWelkom op mijn Rakeback Poker, de beste rakeback site op het internet. De beste poker bonussen en rakeback aanbiedingen beschikbaar. Beginnen met het verdienen van uw rakeback van de online poker tafel.